Předmětem soutěže je vytvoření značky a logotypu jako základu jednotného vizuálního stylu pro profesionální umělecký soubor Pražský komorní balet, který více jak 35 let působí v České republice a zahraničí. Značka a logotyp Pražského komorního baletu mají být symbolem uměleckých hodnot a atributů spojených s vyspělým kulturním charakterem České republiky, kterou náležitě reprezentují jakožto moderní a sebevědomý baletní a taneční soubor.
Soutěž je určena fyzickým osobám i právnickým osobám se zastoupením fyzických osob. Soutěžící předloží vyhlašovateli soutěžní práci nejpozději do pátku 1. dubna 2011 do 15:00 hod. Soutěžní práce musí být do uvedené doby doručeny elektronicky na email: jandova@balet-praha.cz. Soutěžní práce nebudou přebírány osobně a není žádoucí je zasílat poštou na datových nosičích.
Soutěžní návrh značky a logotypu
1. Pro vytvoření značky je žádoucí použít zkrácený název uměleckého souboru „PKB“.
2. Pro vytvoření logotypu je žádoucí použít ve spojení vytvořenou značku „PKB“ a slovní označení oficiálního názvu uměleckého souboru v české, anglické a německé mutaci „Pražský komorní balet“, „Prague Chamber Ballet“ a „Prager Kammerballett“ vždy samostatně pro jazykovou mutaci.
Další podrobnosti ZDE.
Václav Marcol
Známená to tedy, že pouze se znalosti klasického tance se absolvent uplatní špatně nebo dokonce vůbec? Učilo se dosud…Kristýna Slezáková novou ředitelkou Taneční konzervatoře Brno: Dnešní absolventi potřebují k uplatnění kompletní výbavu