V půli představení se ale fokus přesunuje z Johnova osudu na jaksi kolektivnějšího hrdinu – hlavním aktérem je prostředí gay sauny, její majitelé, návštěvníci a celkové klima takovéhoto podniku. Dozvídáme se, jak to tam chodí a proč se tam chodí (důvodů může být více, ne jen ten, který se nejvíce nabízí). Dojde i na trochu odlehčené epizody, jeviště zalidňují nejrůznější „charaktery“, avšak Johnova část spektáklu se zarývala do kůže a do mozku tak nějak více. K hlavnímu hrdinovi se ke konci opět vracíme, slyšíme dokonce jeho vlastní hlas z nahrávky, přičemž hodně zamrazí. To nebylo jen divadlo, to byl život sám, jakkoli pateticky to zní, v představení DV8 to platí absolutně, a Lloyd Newson opět vytvořil progresivní dílo, které v divákovi rezonuje a nedá se jen tak spláchnout sklenkou něčeho silnějšího po jeho skončení. I když něco na vzpamatování ze šoku bylo rozhodně zapotřebí. Psáno z projekce v kině Aero, 9. prosince 2014, v rámci přenosů NT Live. John Autor a režie: Lloyd Newson
Asistent režie/manažer: David Grewcock
Choreografie: Lloyd Newson a tanečníci
Scéna a kostýmy: Anna Fleischle
Světelný design: Richard Godin
Zvuk: Gareth Fry Premiéra: 5. srpna 2014 na festivalu ImPulsTanz ve Vídni
VAŠE HODNOCENÍ
A jak byste představení hodnotili vy?
Hodnoceno 0x
Václav Marcol
Známená to tedy, že pouze se znalosti klasického tance se absolvent uplatní špatně nebo dokonce vůbec? Učilo se dosud…Kristýna Slezáková novou ředitelkou Taneční konzervatoře Brno: Dnešní absolventi potřebují k uplatnění kompletní výbavu