Moravské divadlo Olomouc prodlužuje stávající sezonu do konce roku 2020, diváci se zrušených jarních premiér dočkají na podzim
„Za normálních okolností by naši abonenti byli v těchto dnech již obeznámeni s premiérovými tituly příští sezony a v pokladně divadla by probíhal prodej předplatného. Situace je ovšem jiná. Pomalu se smiřujeme s tím, že aktuální sezona míří do ztracena a pravděpodobnost, že budeme schopni odehrát do konce června naplánované premiérové tituly, je velmi nízká. Protože nechceme našim abonentům vzít něco, co jsme jim slíbili, rozhodli jsme se všechny premiéry, které se měly uskutečnit teď na jaře, přesunout na podzim. Chtěl bych našim abonentům poděkovat za podporu a trpělivost a věřím, že nám zachovají přízeň i nadále,“ uvedl ředitel divadla David Gerneš.
Na podzim se tak diváci dočkají odložených premiér muzikálu Donaha!, taneční verze Lorcovy Krvavé svatby, adaptace francouzského filmu Nedotknutelní, kterou Moravské divadlo uvede jako první na světě, a také inscenace jediné Beethovenovy opery Fidelio. Kromě toho bude uvedena premiéru baletu Sólo pro tři s písněmi Jacquese Brela, Vladimíra Vysockého a Karla Kryla. „V plánu je také premiéra jednoho operetního titulu, momentálně ladíme poslední detaily. Celkem nás tedy na podzim čeká šest premiér. Reagujeme na stále se měnící situaci, informace o konkrétních termínech tedy budeme zveřejňovat postupně,“ upozornil ředitel Gerneš.
Držitelům předplatného na stávající sezonu 2019/2020 se jejich abonmá automaticky prodlužuje do konce letošního roku. Předplatné si mohou po otevření pokladny koupit rovněž noví zájemci, abonmá za poměrnou cenu bude platit ode dne zakoupení do 31. 12. 2020.
„Na konci června představíme předplatné na rok 2021 s tím, že obnovování stávajícího předplatného bude probíhat v září a nové předplatitele rádi přivítáme od října. Všechny termíny ještě upřesníme,“ upozornil vedoucí obchodního oddělení Petr Zadorožný. Nové abonmá bude platné od 1. ledna 2021 do konce kalendářního roku.
Zdroj: Moravské divadlo Olomouc
Kata Zagorski
No jo, niekedy sa nepodarí. Ale zase niekedy je to komunikačne konzistentné, aj celkom adresné aj javisková istota tam…Nadčasově neuchopitelná excelence, anebo přehlédnutí diváka?