V článku se můžeme mj. dočíst: „Málokterý segment je letošní rokem ve stínu koronaviru postižen tolik jako kultura. O to více osvěžující je, že jedna z nejpozitivnějších reklam poslední doby náleží kulturní instituci, konkrétně Baletu Národního divadla Brno, který ji umístil na brněnské letiště. V tříminutovém krátkém filmu jsou ve víru tance zakomponovaného do letištního provozu představeny hry, které tato instituce nachystala pro diváky v sezóně 2020/2021. Vše pak končí odjezdem z „baletiště“, pravděpodobně na místo činu, tedy na jeviště Národního divadla Brno (NdB).“
Celá reklama je k vidění zde.
Zdroj: www.focus-age.cz
Petr K.
> Jenomže je tady druhá strana mince a tou jsou diváci, již, mohu-li se dopustit generalizace, bývají na oblastech spíše…Labutí jezero bez kontroverzí, otázek i inspirace