Jihočeské divadlo navíc nabídne pět operních, činoherních i tanečních novinek v online prostoru prostřednictvím Ticketportalu. Z tanečních kousků se můžete těšit 19. prosince záznam nového složeného večera 3+1, a na taneční divadlo Rádio Svobodná Bystrouška v choreografii Petra Zusky 26. prosince. Vstupenky na záznam můžete zakoupit za cenu 100 Kč a inscenaci můžete sledovat v čase od 19.00 do 24.00 hodin. Více info naleznete zde.
3+1 sestává z choreografií tří tanečníků Jihočeského divadla a jednoho hosta. Speciálním hostem bude Viktor Konvalinka, sólista baletu Národního divadla a člen uměleckého uskupení DEKKADANCERS.
Sebastiano Mazzia: Tančila jsem
Tančila jsem je choreografií o vášni. V současnosti jsme si jako lidé zvykli vynikat ve všem, co děláme: skáčeme vysoko, běháme rychle a už nedokážeme selhat… Ale neměly by láska a vášeň být tím, proč by si nás lidé měli skutečně vážit?Inspirováno životem atypické zpěvačky Florence Foster Jenkins.
Béla Keri Nagy: Whirl
Rotace vesmíru, oběžná dráha naší planety a nekonečný koloběh života nás stále někam táhnou a předurčují naši životní cestu. V průběhu života se však stává, že z nečekaných důvodů z této cesty sejdeme. Časem nám však naše nejniternější instinkty a zkušenosti připomenou, že bychom se neměli vzdávat své cesty a toho, kam skutečně směřujeme.
Zdeněk Mládek: Pod kůží
V každém z nás naráží snaha být sám sebou na potřebu někam patřit. Ať už je nutkání vlastní realizace sebevětší, v situacích ztráty jistoty a bezpečí jsme často zahnáni do kouta a pod kůží nám nevědomky klíčí nevyhnutelnost „jít s davem“.
Viktor Konvalinka: Vzpomínky staré paruky
Co vše může cítit starý člověk, který se ocitl v domově důchodců? Cítí se osvobozen od svých denních povinností a konečně ve společnosti nových přátel, či jak uvězněný na samotce a utahován v kazajce svých vlastních pocitů a vzpomínek? Odkázán k životu v novém domově mu zbývá jen přijmout, co nabízí, a žít každý den naplno. A vzpomínat na časy, kdy měl celý život ještě před sebou...
Kata Zagorski
No jo, niekedy sa nepodarí. Ale zase niekedy je to komunikačne konzistentné, aj celkom adresné aj javisková istota tam…Nadčasově neuchopitelná excelence, anebo přehlédnutí diváka?