Diskuze k tématu:
Instagram podmínkou úspěchu?

Vyplněním e-mailu se přihlásíte k odběru automatických notifikací, které vás upozorní na nový příspěvek v této diskuzi.

Od nejnovějších / Podle hodnocení
Přidat příspěvek

Pohybové umění

vložil Anna

IP: 37.48.33.204
Reaguje na:
Zajímavý článek, děkuji za něj. Nutí mě přemýšlet. Nyní ještě uvažuji o tom, že aby bylo umění je potřeba mít diváky a být diskutované. A možná nestačí jen označit tanec a soc. sítě odděleně. Třeba je možné pojmenovat nové kategorie? Nebo komerční, populární vs. umělecké se záměrem a kontextem a možná vlastně i kýč v tanci?
Zajímavé pohybové umění pro mě může trvat méně než hodinu. Pokud v divákovi něco zanechá nemůže mít klidně jen 10minut, nemyslíte?

Re: Instagram a Facebook

vložil Michal Heriban

IP: 77.240.176.17
Reaguje na: Re: Instagram a Facebook
Michale myslím že právě o tom o čem píšeš Filip píše .... Prezentovat a propagovat již hotové dílo představení špil je produkt. A to může a mělo by zaujmout cílového diváka kterého chceš oslovit. Na druhou stranu tupé z kontextu vytržené short stories jsou jen povrchní a neupřímnou prostituci.Tyto krátké videa jsou pro mě jakožto bývalého tanečníka jen zbytečnou upomínkou rádoby sebe prezentace. Z mé zkušenosti jak tanečníka a teď řemeslníka (v osobní rovině) je pokud svou práci děláš dobře nemusíš na ni ukazovat...
Milan, myslím, že asi máme iný algoritmus mne Instagram, aj Facebook okrem "neuprimnej prostitúcie" ktorú zrejme vidíš a "tupých z kontextu vystrihnutých short stories" ako to nazývaš, ukazuje ohromné množstvo kreativity, inšpirácie, alternatívy, umeleckého obsahu, talentu, progresu, emócii, ale samozrejme aj sebalásky, ega, povrchnosti a komercie... Občas mám pocit, že tieto platformy umenie zabíjajú, ale veľakrát mám pocit že mi ho približujú... Stačí si vybrať. Bohu vďaka že si môžeme vyberať. Občas ma viac poteší a zasiahne 20 sec. video ako hodinový brak... Žijeme v instantnej dobe, ale generalizovať v tak obrovskom svete, akými sú sociálne siete a lamentovať nad úpadkom umenia mi príde hrozne zjednodušujúce riešenie. Myslím, že je to oveľa komplexnejšia téma... Sorry mne váš názor nestačí...

Re: Instagram a Facebook

vložil Milan Odstrčil

IP: 109.205.241.252
Reaguje na: Instagram a Facebook
Pre mňa je to nástroj na propagáciu predstavení a mojej práce. Pokiaľ pozvánka, fotka, alebo video napomôže k tomu, aby ľudia prišli do divadla na tanec, je to super nástroj. Minule sa na mňa prišla do Ponce pozrieť kamarátka, ktorá len hodinu pred predstavením zbadala "instastories" na mojom profile a na základe toho si kúpila lístok. Povedala: "toto je sila sociálnych sietí". Mali sme plno dva dni po sebe.... Je to ako plagát, alebo video teaser k predstaveniu, tiež je to krátky extrakt moment, ktorý je určený na ten prvotný dojem a má diváka prilákať... V 420 people máte teraz nádherný vizuál k novej premiére, ktorý ste určite fotili niekoľko hodín a potom sa ešte upravoval, retušoval, robil to profesionálny fotograf a grafik a uverejňovali ste to na sociálnych sieťach... A nie je to konkrétny moment z predstavenia, ale dokonalá fotografia, ktorá predáva produkt... No a niektorí to robia s mobilom sami v štúdiu, doma... A možno za iným účelom, alebo s inou motiváciou... Rád zdieľam aj svoje úspechy, životné momenty... Sme tanečná komunita a rád vidím, čo robia ostatní a rád sa podelím o svoje zážitky, názory, silné momenty, úspechy...
Michale myslím že právě o tom o čem píšeš Filip píše .... Prezentovat a propagovat již hotové dílo představení špil je produkt. A to může a mělo by zaujmout cílového diváka kterého chceš oslovit. Na druhou stranu tupé z kontextu vytržené short stories jsou jen povrchní a neupřímnou prostituci.Tyto krátké videa jsou pro mě jakožto bývalého tanečníka jen zbytečnou upomínkou rádoby sebe prezentace. Z mé zkušenosti jak tanečníka a teď řemeslníka (v osobní rovině) je pokud svou práci děláš dobře nemusíš na ni ukazovat...

Instagram a Facebook

vložil Michal Heriban

IP: 46.34.241.176
Reaguje na:
Pre mňa je to nástroj na propagáciu predstavení a mojej práce. Pokiaľ pozvánka, fotka, alebo video napomôže k tomu, aby ľudia prišli do divadla na tanec, je to super nástroj. Minule sa na mňa prišla do Ponce pozrieť kamarátka, ktorá len hodinu pred predstavením zbadala "instastories" na mojom profile a na základe toho si kúpila lístok. Povedala: "toto je sila sociálnych sietí". Mali sme plno dva dni po sebe.... Je to ako plagát, alebo video teaser k predstaveniu, tiež je to krátky extrakt moment, ktorý je určený na ten prvotný dojem a má diváka prilákať... V 420 people máte teraz nádherný vizuál k novej premiére, ktorý ste určite fotili niekoľko hodín a potom sa ešte upravoval, retušoval, robil to profesionálny fotograf a grafik a uverejňovali ste to na sociálnych sieťach... A nie je to konkrétny moment z predstavenia, ale dokonalá fotografia, ktorá predáva produkt... No a niektorí to robia s mobilom sami v štúdiu, doma... A možno za iným účelom, alebo s inou motiváciou... Rád zdieľam aj svoje úspechy, životné momenty... Sme tanečná komunita a rád vidím, čo robia ostatní a rád sa podelím o svoje zážitky, názory, silné momenty, úspechy...

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE