Je současný tanec prodejný? Umíme ho prodat? Nejen svým věrným divákům, ale také manažerům, politikům, sponzorům, příbuzným, sousedům?
Jaké marketingové nástroje už jsme se naučili používat, a které stále zbytečně ignorujeme? Jak zefektivnit naše snahy o komunikaci uměleckého záměru širšímu publiku?
Přišel čas restartovat strategii komunikace naší nabídky a inspirovat poptávku. Hosté z branže se s námi v diskuzi podělí o nápady a triky, jak na to.
Přihlásit se k zaslání linku na webinář můžete zde: https://forms.gle/ZuQnDXR4AXVdkisG6
Mluvčí:
Michaela Kessler – vystudovala taneční konzervatoř a mediální studia se zaměřením na marketing, v současné době studuje antropologii na FHS UK, absolvovala řadu školení v oblasti digitálního marketingu. Dvanáct let působila jako tanečnice na volné noze. Absolvovala stáž na tiskovém oddělení Ministerstva kultury a v agentuře PR Konektor, působila jako redaktorka multiregionálního média. V oblasti marketingu se pohybuje od roku 2011, nejprve jako account manager, později jako CEO fullservisové reklamní agentury ACTUAL AVER CZ, a.s. a konzultant pro významné klienty digitální agentury PRIA SYSTEM s.r.o. Ve své praxi řídila projekty pro nadnárodní společnosti jako je Nestlé, Möet-Hennessy, PPG Deco Czech apod. a spolupracovala s řadou dalších renomovaných značek. Téměř čtyři roky řídila vydavatelství audioknih AUDIOBERG. Na kulturním poli spolupracuje kromě Centra choreografického rozvoje SE.S.TA s divadlem Orfeus a festivalem Bazaar a poskytuje konzultace dalším spolkům.
Petr Kiška – produkční a projektový manažer, který dlouhé roky působil v ostravském Kulturním centru Cooltour a je spoluzakladatelem projektu MOVE Ostrava a festivalu MOVE fest Ostrava. V rámci své práce se snažil prodat současný tanec Ostravákům, což mu umožnilo udělat spoustu chyb, ze kterých se měl příležitost poučit. V současné době spolupracuje v oblasti PR, produkce a marketingu s Lenkou Vagnerovou, Radimem Vizvárym, Novou sítí a Databází tance.
Nikola Lörinczová – zakladatelka agentury PIARISTI, od roku 2014 spolupracovala s téměř 70 klienty. Tím prvním byl Signal Festival, s nimiž je dodnes, komunikovala pět ročníků Českého lva, startovala Metronome festival a pomáhala desítkám dalších kulturních projektů. Mezi ty nejoblíbenější patří CAMP – Centrum architektury a městského plánování, designérka Janja Prokić, Galerie Tančící dům, papírnictví Papelote, zpěvačka Never Sol, tenisky Botas 66, festival Designsupermarket a další.
Pavlína Louženská – zakladatelka skupiny #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 22 000 členek. Dlouhodobě se věnuje marketingu, produktu a byznysu pro technologické startupy a módní značky. Působila mezi jinými v Google for Startups, ZOOTu nebo založila konferenci FashionTech. Je členkou správní rady Transparency International. Získala stipendium Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Píše blog pavlinaspeaks.com a mezi jinými pravidelně píše pro Deník N nebo Marie Claire.
Moderuje:
Lucie Hayashi – absolventka taneční vědy HAMU, zakladatelka a redaktorka Tanečních aktualit, pedagog a tajemnice katedry tance HAMU, asistentka režie opery ND; členka dramaturgické rady Institutu intermedií, PerformCzech IDU a festivalu Česká taneční platforma, členka rady Asociace tanečních umělců a grantových komisí MKČR. Pohonem jejích aktivit je navrátit tanci společenskou prestiž a respekt a podpořit existenci taneční produkce jako samostatné a potřebné disciplíny a profese.
Poděkování: Velkou inspirací pro organizaci kulatého zoomu byla aktivita Platformy pre súčasný tanec, o.z. a jejich webináře Re/branding súčasného tanca, který jsme se zájmem sledovali, a chtěli uvést v život také na české straně hranic. Věříme, že podobných aktivit není nikdy dost a také, že železo je nutné kout, dokud je žhavé. Děkujeme za nápad, který si dovolíme využít a rozvinout.
Akce se koná za podpory MKČR a MHMP.
Kata Zagorski
No jo, niekedy sa nepodarí. Ale zase niekedy je to komunikačne konzistentné, aj celkom adresné aj javisková istota tam…Nadčasově neuchopitelná excelence, anebo přehlédnutí diváka?